Lediga torsdag

Började med att jag vaknade kl 8 utav att jag var täppt i näsan.. Jävla pollen!
Gick ut i solen .. Väntade på att klockan skulle bli lite mer så jag kunde klippa gräsmattan. Vill gärna inte väcka alla grannar ;)

Så sen klippte jag gräset i hettan.. Pust & stön! Men nu är det så fint så.
Kört 2 maskiner med tvätt som har hängts ut , rensat rabatter m.m.. Självklart solat också.. Haha.
Nu ligger jag i hängmattan & väntar på att älskling ska komma hem.
Ska iväg & handla något som man kan äta idag. Jag blir dock inte alls hungrig när det är så varmt ute. Så för mig är det vatten som gör susen i denna hetta.
Men nå lätt blir det iaf. Typ sallad ?;) tror dock inte Jimmy går med på det, hehe. Det blir vad det blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar