Kväller..

Då var det kväll. Ligger & kikar på BB samtidigt som jag kikar på olika resor.. Hmm.. Svårt att välja ju =)
Men det blir nog bra de där. Ska kika lite mer imorgon då Jimmy kommer hem. Han är i Göteborg på jobbgrejs. Åkte idag & kommer imorgon.
Så i natt får jag ligga & mysa med min andra pojke (Rocky) bara, hehe.

Iaf så efter BB så är det läggdax för i vanlig ordning så är det jobbdax imorgon ;) hoppas på fint väder imorgon med så att jag hinner njuta av solen litet tag efter jobbet iaf.

Meeen nu så ska jag kika klart på det här .. Haha, enda gången jag är en tvnörd är mellan 22-23 på vardagar (söndagar oxå) hahah..

Goooood natttt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar