Torsdag- möte hela dagen

Varit på möte hela dagen. Kom hem för en timma sedan. Gick bra och det var trevligt på mötet. Kom fram till mycket bra :) Nu är det bara invänta påsken.. Då blir det jobba på som bara den! Kul!!
Imorgon ska jag ha med en tjej som jag ska lära upp eller vad man ska kalla det. Ska bli roligt! :)

När jag kom hem så stod ett fint kort på bordet. Ett fint "grattis i efterskott kort" utav våra hjärtan i Härnösand! Viktoria,Micke och Viggo :) Så då sken jag upp på en gång! Tusen tack raringar!!! Så synd att Jimmy och jag inte kan komma på viggos dop nu på lördag:( skulle verkligen velat de..
Men snart så ska vi planera in när vi ska träffas & då ska vi mysa upp till hundra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar