Tisdag

Har faktiskt inte gjort så mycket idag heller. Kom hem vi 17 tiden från jobbet, åkte & handlade, laga mat & flög ner i soffan efter det.
På torsdag är jag ledig iaf, eller ja, jag jobbar hem ifrån då iaf. Alla påskordrar ska fixas då så att jag har att göra :)

För övrigt så har det varit kanon väder ute Förrutom den otrooooligt jobbiga blåsten!! Idag blåste det sjukt mycket..
Gårdagen var dock lite bättre. Då satt jag ute i solen ett tag efter jobbet. Man får ju passa på medans den fortfarande är framme ;)
Men men.. Om man nu ska se det bästa så är det iaf plusgraderna & att solen verkligen värmer. Man blir ju så mycket piggare på mornarna då det är ljusare ute. Samma gäller på kvällen. Nu är det inte kolsvart när man åker till jobbet och kommer hem.
Vi går mot RÄTTA tider!
Längtat så mycket efter sommaren :)


Nu ska jag ta mig några popcorn och sen "göra ingenting"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar