Tiiiiiiisdag..

Har inte gjort så mycket sen jag kom hem från jobbet. Fixade maten direkt & fixade lite tvätt.
Mer än så har jag inte gjort och mer än så kommer jag inte att göra idag heller, haha.
Blir bara lata i soffan :)
I helgen så ska jag fixa saker som behövs göras. Helgen kommer vi att vara hemma! Ska mysa med min underbara Jimmy, fixa&trixa med saker hemma och bara "bo" i min pyamas ( vilket ska bli otroooligt skönt )!
Har haft flera otroligt trevliga helger i rad tillsammans med nära&kära. Därför ska det nu bli skönt att bara ta det lugnt en helg hemma :)

Väntar också på en härlig tjocktröja snart slinker ner i postlådan. Jag beställde den för någon dag sen så får väl vänta ett tag till för leveranstiden var ganska lång! Den är perfekt till våren och lite kyligare sommarkvällar. Får hoppas att den är lika skön som den ser ut att vara. Mina guldklimpar till päron köpte denna till mig! (Såklart, inte vill de att jag ska frysa i vår ;) ) Skämt o sido.. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar