Fredag kväll..

Ännu en lugn fredag. Är ju fortf hundvakt. På söndag kommer svärföräldrarna hem igen.
Laddade upp med lite gott ikväll. Ett glas vitt & lite choklad :)

Senaste dagarna har gått lite trögt oxå. Tog på krafterna efter Sotis gick bort.. Det var en hel vändning & själv hänger jag inte med i svängarna då det är allt för mycket i mitt huvud just nu.
Skulle bara vilja "gömma" mig ett tag & få tillbaka min energi som just för tillfället är borta.
Meeen.. Nu ser jag fram emot en grymt fartfylld vecka på jobbet.. Där jag också kommer att tillbringa mestadels av min tid under hela veckan. Ska bli så skoj! Fullt ös, I love it! Så lika bra att försöka ladda på med lite energi under helgen..

Men mest av allt längtar jag efter näst nästa helg då troligtvis mina föräldrar kommer upp, saknar dom någon fruktansvärt!
Och på semestern åker vi ner en lite längre tid till dom. Åh vad jag längtar :)

Men men det är ett tag kvar så nu är det bara att ta nya tag och blicka framåt. Ta dagen som den kommer & njuta fullt ut med min underbaring till pojkvän :) Jag älskar dig lovely..


Kommentarer
Postat av: vickis

Åh jaa!! Vi saknar er till tusen ska ni vetaaa <3 =(

2012-03-31 @ 09:09:23
URL: http://missviktoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar