Fredag- äntligen helg!

Äntligen helg! Känner att det var det ända som behövdes just nu.
Ska bli så skönt att bara ta det lugnt & rensa huvudet lite. Kroppen behöver vila lite känner jag :)
Sen är det nya tag på måndag med nya superkrafter :D Plus att jag har min sista installation nästa vecka. Allt rullar verkligen på bra nu!

Ska strax lägga mig i sängen & kika på BB. Går absolut ingenting på tv denna fredag. Boooring!
Ända sen jag kom hem från jobbet (vid 15) så har vi legat i soffan. Har varit super skönt.
Ska oxå bli skönt att få sova ut imorgon.. Ska sova sååååå länge =)

Såå.. Vi hörs imorgon när jag har vaknat till liv igen!


.. Och äntligen är det vååååår! Nästan all snö borta:) Dock lite is kvar här & var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar