mobilblogga.

Eftersom blogg.se håller på att göra om så fungerar det inte alls för mig att blogga från mobilen.. Alltså blogg.se appen fungerar ej.
Men så kan det vara.

Är iallafall ledig idag, var kanonskönt att sova ut. Vaknade nästan halv 12. Vaknade inte ens när jimmys klocka ringde, inte ens när han höll på & dona innan han åkte till jobbet.
Så ja, jag måste ha sovit stenhårt i natt och ända fram tills jag vaknade runt halv 12 snåret. Haha!
Inte så ofta jag kan sova sålänge nu för tiden. På helgerna finns det inte en suck till det.. Jimmy vaknar oftast runt 9 eller så och då vaknar oftast jag med, pigg!
Så när jag har mina lediga torsadagar så är det verkligen underbart att få sova ut.

Har inte hunnit med så mycket mer än startat en maskin med tvätt, plockat undan & hängt upp kläder. Och lunchat med Jimmy vid 12 snåret!
Vädret suger så jag kan inte klippa gräset, hänga ut tvätten eller någonting som har med utomhusfix att göra. 

Fredag imorgon vilket känns skönt! Helgen ska vara så jäkla lugnt. Inte åka någonstans, inte något planerat, inget bestämt.. Just me and my handsome! Minns inte senast vi hade en helg bara han och jag och inga måsten.. Denna helg är som gjord för det, haha. Framöver är vårat schema fullsmockat med planering.

v.25 - På torsdag kväll åker vi upp till Härnösand för att fira midsommar med de underbaraste Viktoria & Micke. Och självklart gosa massor med lilla Viggo. Kommer att bli bättre än bäst!

v.26 - Ludvikafesten. En drös vänner kommer upp till oss över helgen :) PARTY!!

v.27 -

v.28 - Åker ner till Åker för att fira världens bästa pappa som fyller 50 År! ♥

v.29 - Åker till Grekland. + SEMESTERN BÖRJAR!

v.30 - Kommer hem från Grekland. Dagarna som blir kvar på denna vecka blir nog att spendera med vännerna. Sena härliga sommarkvällar :)

v.31 - Umgås med alla nära och kära!
Mamma och pappa kommer upp några dagar troligtvis. Typ bara denna vecka som vi har semester samtidigt, haha.


Så ja, så ser veckorna ut ett tag framöver..



Nu ska hitta något att fixa med..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar