Ledig torsdag + sol!

Min dag har varit helt underbar!
 
 
Vaknade vid kvart i 11 i morse. Super skönt att sova ut!
Gick ut på en gång och la mig i solen, varmt och skönt. Det har man ju inte precis blivit bortskämd med denna sommar, eller ja, denna tid som har gått utav sommarn. Är väldigt less på vädret men ändå känns det inte så illa eftersom vi åker till Grekland om mindre än tre veckor.
När vi kommer hem så får det mer än gärna vara fint väder för då har vi två veckor semester kvar.
 
Iaf, har hunnit med en hel del idag faktiskt. Dammsugit och fixat allt inför imorgon.
Åkte till ludvika på dan där vi handlade mat, in på bolaget, köpte fler blommor & åt på sibylla :)
När vi kom hem skulle jag plantera de nya blommorna men självklart hade jag inte tillräckligt med krukor ( redan använt alla till alla andra blommor ), så det var bara iväg för att handla lite nytt.. Hittade massa fint, men det fick bli några stycken bara. haha..
Så nu är det gjort också. Fint som bara den ;)
 

Skulle gärna vara jättetrött nu så att jag kan gå och lägga mig, men icke! För pigg..
Så fort man är ledig en dag så kan man inte sova på kvällen.. Kanske för att man sover ut? eller för att man inte gör av med samma energi? Jag gör av med sjukt mycket energi på jobbet, så dom dagarna somnar jag alltid som en stock på kvällarna, haha. Hur skönt som helst verkligen! Annat är det som sagt nu när man har varit ledig en dag.
Jaja, imorgon är det fredag & en fantastisk rolig helg väntar. Vänner. Ludvikafesten. 7-kamp. God mat. God dryck. Skratt. Förhoppningsvis fint väder.
 
 
Lite bilder från förra året då Ludvika festen var.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar