Då var det kväll..

.. och imorgon väntar en ledig dag :) Som det ser ut nu så ska det bli fint väder imorgon. Håller tummarna på det. Då blir det ligga i solen Hela dagen! Glassa glassa glassa..
Sen har jag bara 5 arbetsdagar kvar innan min SEMESTER!
OCH det är endast 13 dagar kvar tills vi åker till Grekland.
Nu ser jag fram emot en härlig sommar, för jag kan ju inte säga att den har börjat så bra.. Sommar för mig är strålande sol, 25-30 grader (gärna mer) OCH att det är ihållande.. Inte bara i någon dag & sedan kommer regnet.
Jag är ingen sverigemänniska när det gäller landets väder. Skulle mer än gärna ha sommar året runt.
Jag ryser bara jag tänker på en skit varm sommarvecka ute i Trosa skärgård..Den absolut bästa platsen för mig. Har alltid varit & kommer alltid att vara :)
Jaja, resan kommer att göra sitt med riktig värme och sol, förhoppningsvis ;) haha..
 
 
Ja, ska komma till vad jag har gjort idag då. Klev som vanligt upp 06:30 för att fixa i ordning mig och sedan börja denna arbetsdag. Har varit så varmt idag så höll bokstavligt talat på att svimma inne i butikerna, shit! haha, nej men kvavt var det.
Kom hem, åkte iväg till en sjö för Jimmy ville fiska, grillade m.m , kom hem, duscha, slog på en film & bädda ner oss i sängen. Sådär, där har ni min helt otroligt intresanta dag, haha, nja! Men skön har den varit.
 
Jimmy har somnat, Rocky har somnat & jag är vaken.. Dags att sova jag med? Det lutar åt det.. Så imorgon är en ny dag med förhoppningsvis underbart väder!
 

God Night.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar