Älskade fredag!

Har precis vilat lite. Väntar in mamms och papps nu som kommer om ett tag :) Jimmy kommer nog också snart. Han stack upp till en sjö & skulle kasta några kast.
Slutade vid 11 tiden idag, då var jag klar! Så skönt :)
Min lediga dag igår var helt underbar.. Strålande sol, varmt & vet ni vad, jag tog årets första bad igår!!
Det var kallt när man gick i men efter att man hade doppat sig så var det skönt. Väldigt skönt faktiskt.
 
Nu ska jag iallafall ha en kanon helg med mina föräldrar & älskling. Ska bli skönt!
Killarna åker iväg & fiskar imorgon.. Tidigt på morgonen. Men vi damer sover ut och chillar lite innan vi drar in till stan & fixar lite saker. Bilder kommer självklart efter helgen. Hoppas bara på lite fint väder..
 
Lite mobilbilder från igår :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar