Måndag!

Då har man jobbat klart för denna måndag. Skönt med lite kortare dag!
Dock så är jag skapligt pigg för att det är måndag. Annars brukar jag vara skit trött!

Helgen var kanon bra i Åker hos mina föräldrar.
I fredags umgicks vi med lite spel och snack. Senare på kvällen drog vi vidare och träffade lite vänner och festade vidare. Kom hem vid halv 5 på morgonen så då var vi skapligt trötta! och jag som varit sjuk kände mig helt förstörd.. haha. Men det var fruktansvärt kul kväll och natt!
Hela Lördagen tillbringade vi hemma. Eller alltså hemma hos mina föräldrar. Tippade lite, åt god mat, surrade lite och hade det kanon trevligt. Så en skön myslördag med andra ord. Min bror var också med hela helgen vilket var skit kul!
Kunde absolut inte ha blivit en bättre helg. Känns skönt att vara riktigt utvilad :)

Men nu är det en ny vecka vilket innebär jobb jobb och mera jobb! Najs! Men nu när jag endå slutade så tidigt idag så ska jag passa på att dra fram rollern och pänseln för att måla bakom kamin. (Det som inte gick att komma åt när den gamla kamin stod där).
Nu är den nya fina kamin på plats som sagt och ni ska få se bilder. Vi får dock inte börja elda i den förren på torsdag då sotarn kommer för att besikta den.

Här är för och efter bild efter att jag hade målat om väggarna.

Innan. De hemska skitiga vitmönstrade tapeterna.


Nu. (Färgen är inte riktigt rättvis så som bilden visar. Det är cappuccino/strand nyans)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar