Kväll

Då var det kväll och nästan slut på min lediga dag! Haft en väldigt skön dag iaf.. Har käkat lite middag och nu har vi slagit ner oss i soffan. Brasan är tänd och jag har legat framför den på pläden. Skit varmt och skönt!
Nu blir det bara slapp framför tvn. Får se om det går något bra annars får det nog bli en film :)

I morgon är det fredag och då är det dax för jobb igen :D Nice nice..
Förresten så ska Jimmy jobba med mig över påsk. Som tidigare skrivet så behöver man vara minst 2 st för att ens hinna med allt runt påsk då ALLA köper godis. Och jag har ju en del butiker.. Hehe.. Så det blir perfekt att Jimmy kunde jobba med mig då :) Han är ju annars ledig då eftersom det är röda dagar och helg. Men nu ska han få känna på hur det är att vara en "karamellkungare" för några dagar ;) hehe..
Ska bli kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar