Your words are nothing

När jag läser det du skriver så kräks jag, när jag ser vad du ljuger om så skakar jag av ilska, när du skriver ut saker som menas till att folk ska tycka synd om dig så är du ingenting, när du skriver ut att du har haft dåliga år så inser jag att du är en riktig vekling, när du bossat hela tiden och säger tvärtom så vill jag få dig att förstå att du är elak, när du är glad så bryr jag mig inte, när du är ledsen så bryr jag mig inte, när du skriver ut saker om om någon som betyder som inte stämmer... Då bryr jag mig!

I do not care about you and will never do.



 

 

 

My Lovely friends, family and Love

 

 

 

 

Då var klockan redan två snart. Sov så länge så dagen bara rusar förbi tycker jag. Imorgon är det fredag och jobbdax igen. Känns najs najs! Helgen blir otroligt lugn och skön. Ska bara ta det lugnt för helgerna efter så får vi massor utav härligt besök. Nästa helg kommer mina föräldrar hit och då har vi lite planer som skall göras, ska bli kanon mysigt! Helgen efter det kommer min Bror, Elli och Edvin upp plus kanske någon till.. Så då blir det som sagt lite firande. Ska verkligen bli kanon härliga och roliga helger. Därför är det ganska skönt att få denna helg lugn och skön. PLUS att jag har mina jobbigaste veckor framöver.. v7 och v8. Men fan så fint det komma bli =)

 

 

 

Älskar dig hjärtat mitt ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar