Trevlig helg!

I fredags kom brorsan, Elina och Kjell till oss. Hade en trevlig kväll med massa prat, spel osv.. Kom i säng vid 4 på morgonen så det blev lite sent , haha. Men fruktansvärt kul hade vi :)
Igår (lördag) så åkte vi & handla lite kött och så för på kvällen blev det grillning :) Shit så gott det var!
Spelade spel och hade det trevligt. Blev en tidigare kväll vilket känns skönt idag.. Ganska pigg idag så det känns skönt. Älskling & jag beställde pizza förut som vi har moffat, gött! Det satt fint i magen idag.

Fick jätte fina blommor och fint armband utav Brorsan & Elina.
Fick goda viner utav Kjell som smakade jätte gott! Tusen tack till er alla tre. :)


Imorgon fyller man år.. Dock så har jag knappt tänkt på det för det känns redan som att jag har fyllt år.. Blivit firad och så :) fått jätte bra och fina saker oxå :) love you all..

Nu ska jag gosa ner mig i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar