Onsdag

Ja jag kan ju inte säga att jag har varit den bästa på att uppdatera de senaste dagarna. Men som sagt så är det fullt upp denna vecka på jobbet!
Idag kom jag hem... Ja, för en halvtomma sen. Halv 9! Installerat karamellkungen & parrot's idag. Bara eller aa inte "bara" det tog över 8 timmar. Innan det hade jag också 2 butiker.. Men jag klagar inte.. För jag älskar mitt jobb :)
Okej.. Jag tappade väl lite tålamod mot slutet när klockan var över 19.. Hungrig osv. Men vad gör det! Nu är det klart och det blev suuuuuper fint.. Är jätte nöjd & jätteglad över hjälpen av en kollega som är jätteduktig på att installera karamellkungen!

Älskling och jag köpte en pizza och dela på. Det satt fint i magen då jag inte ha stoppat i mig något under hela dagen.
Nu ska Jimmy och jag kika på fuskbyggarna sen sova för att vila upp sig inför en ny dag med installation utav parrots =)

God natt & sov gott..



En bild så vi precis fått upp allt.. Förutom godiset då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar