Trötthet

Ska vila ett tag innan Jimmy kommer hem från jobbet hade jag hade jag tänkt. Känner mig lite små pömsig!
Sen måste jag komma på något som vi kan äta till middag idag. Skulle behöva handla men orken finns lixom inte! Skulle behöva allt från frukost till middag..
Blir ju knäpp när smöret är slut, Vardagen funkar ju inte utan de.. Haha!
Och nu under graviditeten är det ju bra att ha så mycket som möjligt hemma eftersom man kan ju få sug för något från ena minuten till den andra. Knäppt!
Dock så var det värst i början för min del. Då ville jag ha ALLT!! Sugen på ALLT!! Nu är det för det mesta som vanligt. Någon gång ibland så blir man dock extremt sugen på något och då måste man verkligen bara ha det. Haha!
Choklad (speciellt nougat) är något jag skulle kunna krypa för vissa dagar. Så var det verkligen inte innan jag blev gravid.

Jaja, nog om det.. Dax att försöka vila :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar