Tisdagen avklarad!

Jupps, tisdagen är nu också avklarad! Och jag kan bara säga, SHIT vad trött jag är!
Har legat och sovit till och från nu i någon timma. Men imorgon är det onsdag och sen på torsdag har jag endast en-två timmar som ska jobbas och sen på fredag är jag ju som sagt ledig eftersom det är dax för ultraljud då. Sen efter det bär det av till bästa där nere ♥
Jobbar på Julafton som sagt.. Skulle jag inte ha gjort det så skulle jag troligtvis ha stannat längre hos mamma och pappa ♥ Saknar dom så att det gör ont!! Behöver mer tid!! Men sen när bebis finns till världen så kommer det tillbringas mer tid nere hos er eftersom då finns lite mer ledig tid :)
 
Iaf nu så ligger vi i soffan och kikar på hockey. Väntar på att klockan ska slå 21 så Morden i sandhamn kan börja. Väldigt spännande faktiskt. Det får mer än gärna komma ut mer svenska serier. Och gärna filmer med! Så länge det inte är några sketna B-filmer=)
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Längtar såå efter er oxå hjärtat mitt <3

2012-12-18 @ 21:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar