Soffan!

Lagt mig i soffan med täcke, kudde och en bok som vi fick igår när vi firade jul hemma hos svärföräldrarna :)
Hade jätte trevligt!
Rocky fick någon leksak med kattmynta i och igår när jag kom hem så hoppade han i julklappspåsen och rotade fram hans julklapp. HELT tokig var han i den. Låg och rulla och gosade järnet med den, haha.
Nu när han har haft den på golvet i vardagsrummet så ligger han och gosar med golvet och drar sig? Haha, luktar väll massor där ;)

Tyvärr har jag inga bilder från gårdagen. Inga!! Så tråkigt. Men när Jimmy och jag åkte hemifrån så glömde vi kameraväskan i hallen. När Jimmy åkte hem igen för att släppa in Rocky så glömde han den då med. Haha, minnet är bra men kort ibland :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar