oväder oväder och åter oväder..

Ligger nerbäddad i soffan & myser!
 
Njuter över att jag är ledig imorgon. Så himla underbart! Varför jag tycker det är så skönt är för att då slipper jag ut och åka i detta kaosväder. Halkan är så vidrig så det finns inte, usch!
Håller mig gärna inne i säkerhet istället :)
När jag åkte hem idag låg fem bilar i diket vilket var på en stäcka på 2 mil bara.. Helt otroligt!
 
 
Får se om det kommer mer snö i natt..
Tycker ändå inte att det har kommit så mycket snö här under dagen. Inte om man jämnför med vad Stockholm har fått. Jaja. har kollat så hela familjen där nere har kommit hem ordentligt iaf, då kan jag vara lugn ♥
 
 
Nu blir det mys i högsta nivå  ♥
 
En suddig men lycklig katt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar