Nyårslöfte!

Jag har ett nyårslöfte och det är att göra mig nöjd med min kropp efter att vår älskade flicka har kommit ut :)
Precis som jag var innan jag blev gravid, nöjd & kroppen mådde bra alltså. Självklart vet jag att jag inte får tillbaka min kropp som den var innan. Det är inte det jag är ute efter heller, utan att jag ska må bra och trivas.
Men det blir inte en massa onyttigheter inte.
Nu tror inte jag att detta löfte blir så svårt att hålla eftersom vill man någon så klarar man det! :) Så är det för mig iallafall!

Sen kanske jag redan är nöjd efter älskade har kommit, det vet man ju inte heller:)

Mår sin kropp bra så mår man själv bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar