Ledig fast lite jobb gjort..

Har som sagt varit ledig idag. Och inte kunde jag somna om imorse.. Så typiskt när man är ledig!
Men har iallafall haft en skön dag. Förutom att jag har varit lite orolig för min lille katt som aldrig kom in idag.
Var ju kaosväder ute.. hur mycket snö som helst! Plus blåst.
Släppte ut han vid halv 6 imorse och vid 12 hade han inte kommit in, tänkte dock inte så mycket då för det är vanligt att han är ute så länge. Men vid 3 började jag undra och vid 4 gick jag ut en sväng och ropade på honom.. Typ 200 meter från huset hörde jag honom från ett träd när jag gick under det. Han skreeeeeeeeek! Min raring! Han kom ner (efter många om och men) och ville bli buren hem (min latmask) & la huvudet under min armhåla när vi gick hem.. Så kall.. Åh my lovely♥
 
Vad skulle jag göra utan dig?
 

Iaf så har jag jobbat några timmar också. Hemifrån. Fixat lite till jul/nyårsveckorna. Dock inte helt färdig så det får fixas imorgon om jag kommer hem skapligt :)
Har burit in våran soffgrupp i garaget också. Den ska säljas så då får den stå där inne så länge.
 
Men nu är jag faktiskt ganska pömsig. Imorgon väntar en ny arbetsdag. Hoppas vägarna är okej så jag kommer dit jag ska och inte ner i diket =) Skämt o sido.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar