Inte den bästa måndagen.

Som ni säkert vet (om ni läst inlägget från i morse) så har denna måndag inte varit den bästa.
 
Började med den iskalla (25 minusgrader) morgonen som gjorde att bilen inte ville starta. Vilket resulterar att jag inte kommer iväg till jobbet i tid. Men vid kvart över 9 kom jag iväg.
Jag skulle ju enbart ta två av mina tre butiker idag men jag körde alla tre ändå.
Vet att jag inte skulle må så bra i min rygg imorgon om jag skulle ta alla mina tre största butiker på samma dag.
Ryggen är som sagt inte med mig och den strular till det lite. Jaja, inte så konstigt med tankte på alla muskler osv osv som ändras i kroppen just nu.. Och jag som använder mina ryggmuskler varje dag då jag jobbar. Det är mycket nytt som händer i kroppen =)
 
Kom hem och här stod alla tusen delar utav nya soffan. Svärföräldrarna kom över och hjälpte till också, tack tack!
Sen åt älskling och jag mat & efter det föll vi ner i vår nya sköna soffa som kommit på plats.
Nu ligger vi här alla fyra. Jag, Jimmy, Rocky & liten i magen :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar