Gäsp!

Har precis panikfixat lite saker inom jobbet så allt är klart till jul, nyår och veckan efter det. Men nu är jag klar!
 
Har som sagt varit ledig idag. Dagen har sprungit iväg verkligen. Har städat, fixat lite möbler som hämtas av köpare imorgon osv osv..
Men nu jäklar ska jag ta det lugnt :) Någon enstaka timma kvar innan jag måste sluta min små blå.
Fredag imorgon och det känns kanon. Har verkligen varit en jobbig vecka då jag inte är speciellt fräsh i kroppen. Förkylningen tar kål på mig! Jaja, värst är det på kvällarna då man ska sova. Täppt och jävlig i snoken, haha.
Får hoppas att det går över snarast. Det måste(!) göra det eftersom det är full rulle på jobbet kommande veckor.
 
Och vill vi tala om vädret som vi har? KNAPPT! usch och fy vad kallt vi har det. Imorse hade vi 26 minusgrader. Jag kan lova att det kändes när jag klev upp ur sängen. Burr va kallt det var! Haha.
Förstår varför Rocky låg under mitt täcke hela morgonen. Han frös väll också, lillpojken.
Nu är det nog lite varmare ute. Ca 12 minus är det nu tror jag. Där kan det mer än gärna få stanna.. Eller bli varmare såklart. Men när det kommer över 20 minus då är det inte bara snäppet för kallt, utan HELT JÄTTE för kallt!!
 
Nu ska jag mysa i soffan med mina två pojkar. Och med den lille i magen, såklart! =)
 
 
En sambo som absolut inte ville vara med på bild.. haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar