FREDAG!

Då var den efterlängtade fredagen här :)
 
Kom hem vid 12 snåret. Lunchade med älskling ett tag och nu sitter jag här och jobbar.
Okej, jag bloggar just nu men det är för att jag synkar handterminalen och det tar sin lilla tid.
Har inte sådär supermycket kvar nu. Men en del ligger och väntar!
 
Handlade en till julklapp idag.. Det rullar på och snart är vi klara med alla klappar. Känns skönt att bli klara i god tid:) Men det är verkligen det roligaste med julen.. Att köpa julklappar till andra alltså. Finns så mycket fint att ge bort! Och mycket roligt också... Haha..
 
Nu ska jag fortsätta jobba och en bättre uppdatering kommer såklart senare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar