L.

Åh, vill till IKEA och handla för presentkortet vi fick i julklapp. Det får nog bli nästa helg! Ta en heldag ute i Erikslund. Vet ju också vad som ska kikas på så det ska bli kul :)
Imorgon blir det nog en sväng till kupolen för att handla lite kläder som jag behöver. Som sagt så känner jag mig så obekväm så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Finns väll inget värre än att känna sig obekväm i sina kläder? Jag måste iaf känna mig bekväm i mina kläder jag ska ha på mig!
Använder pösiga tröjor och leggings nu, hur kul är det? Vill variera något iaf :)
 
Åkte förresten och köpte ny micro igår. Så jäkla underbart att bli av med den gamla. Fungerade väll kanske inte sådär jättebra tillslut. Plus att en ny snygg satt inte fel. Så tack till mamms och papps för denna ♥
Köpte i rostfritt för det är de som vi ska ha i resten utav vitvarorna när de är dax att bytas ut PLUS att det är absolut mycket snyggare än vitt, enligt mig.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar