1a Advent :)

God morgon! Då var det första advent :)

Vi har precis fått i oss lite frukost. Myser framför brasan och tvn. Har självklart tänt första ljuset också.
Det är svinkallt ute.. Eller ja, 13 minusgrader! Imorgon kväll lovar dom upp till 21 minus. Heeeelt otroligt! Vill inte ha så kallt.
Men men, ganska mysig dag får det bli.
Synd att inte Ikea hade öppnat i Borlänge för då skulle jag ha tagit en tripp dit UTAN tvekan..

Helgen har iaf känts jättelång. Hunnit med en del vilket känns skönt. Igår kväll ändrade & fixade jag lite i min walk in closet. Blev nöjd! Dock väldigt svårt att få med på bild hur det blev. Har bra bilder på datorn från kameran men vid den sitter min kärlek så han kan gott få sitta kvar :) ni får nöja er med mobilbilder idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar