Söndag!

Haha, loggade in och läste lite kommentarer och så.
 
Jag vet att jag inte har uppdaterat eller så, och det har varit skönt! Fruktansvärt skönt nu under sommaren när man har tusen andra roliga saker som jag tar i första hand.
En kommentar om att jag borde lägga ner bloggen. Ja det skulle jag absolut kunna, men jag vill inte. Så nödvändig kommentar av dig så att jag små ler åt det.. Sen kommer man ju till dessa som "tror" att de är anonyma. Snälla, du är inte anonym eftersom du har en IP adress som inte är så svår att leta rätt på en sekund ;) Din nyfika lilla "Uddevallaflicka" haha..
 
 
Nog om det.. Det är söndag & jag ska inte göra mer än att kika på tv, grilla osv..
Vet inte riktigt om vi ska på Bio ikväll, snabba cash 2.. Får se om vi har lust och orkar.
Vill verkligen se den :)
Fått lite blandad kritik men jag är nästan övertygad om att jag tycker den är bra. Det återstår att se.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar