Skönt!

Imorgon väntar en ledig dag. Ska bli skönt faktiskt. Ska fixa lite hemma som inte har hunnits med.
Full fart denna vecka på jobbet. Kampanjer på nästan alla mina butiker. Så fullt ös medvetslös, skämt & sido..

Alltid skönt att vara ledig OM det finns något annat som jag kan sysselsätta mig med. Annars blir jag oftast rastlös & skulle lika gärna kunna jobba.
Men, ibland är det väldigt väldigt skönt att göra Ingenting! :)

Imorgon har jag iaf en del att syssla med. Sen så är det en arbetsdag kvar Innan helg.
En sak som händer i helgen ska bli så underbar!! Längtar verkligen massor :) men mer om det får ni veta på lördag eller söndag. Och massor utav fina bilder kommer självklart upp :)

Pst... Har ju en hel drös med bilder från min pappas 50 års dag & bilder från då grabbarna var uppe. Som sagt, imorgon är jag ledig & har tid över till det.. Så håll utkik i morgon.

Kram & god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar