Denna dag avklarad..

Dagen har som vanligt bara rusat iväg.
Kom hem från jobbet runt halv 3. Började direkt tvätta lite kläder & så. Slutade med tre maskiner.. Skönt, då slipper jag det imorgon.
Hann med att ligga i solen ett tag också. Har ju varit helt underbart väder idag! Vädret skiljer sig från dag till dag verkligen. Regn, kallt, sol, varmt... Men för mestadels skit väder!
Imorgon ska jag börja med att sova ut eftersom jag är ledig. Sen åka i väg & handla lite inför helgen..
Och så på kvällen så kommer som sagt Viktoria, Micke & Mattias =)
Hoppas dagen rusar förbi imorgon så kvällen kommer snabbt.

Men nu ska jag hoppa in i sängen efter att ha kollat på Efterlyst.. Vilka (ursäkta) jävla idioter det finns alltså!! Rrrrrrh




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar