Onsdad

Vilken dag!! Ställde kl på 05:50, fixa lite & så sen åkte jag till jobbet. Shiiiiit, Vad godis det går åt nu alltså. Haha aldrig sätt något liknade.. Och morgon dagen blir ännu värre. Men fan så kul det är :) dock väldigt slut när man väl kommer hem & lugnar ner sig lite.
Imorgon åker jag tiiiidigt.. Sen är det väl bara räkna med hemfärd då butiken/erna stänger.. Haha, älskade Påsk.

Kom hem och fixade ciabatta som fick bli dagens middag.. Hade ingen ork till att ställa mig framför spisen.
Så nu ligger jag nerbäddad i soffan och tittar på efterlyst. Blir inte så många handtag gjorda ikväll inte.

Ska fortsätta mysa framför tvn med min underbara nu :)

Sov sååå gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar