Morrn morrn..

Är helt klar för att åka in till stan, men klockan är bara halv 9. Ska inte vara där förren kl 10.00.
Men såklart var jag tvungen att skjutsa Jimmy till jobbet halv 8 eftersom jag ska ha bilen. Så med andra ord gick jag upp en timma tidigare. Imorgon blir det samma visa igen.
Som sagt blir det till att kika runt lite efter mötet, hoppas på att hitta något vettigt! Ska se om jag hittar något bra puder. Osäkert eftersom jag alltid beställer ett speciellt. Dock beställde jag ett annat i början av förra veckan (eller om det var slutet av förrförra) & självklart har det inte kommit ännu. Vissa butiker ska man bara inte beställa ifrån online. 
Men så kan det vara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar