Hemma

Då var man hemma efter en tripp till Falun. Intervjun gick bra, tror jag? Haha.. Det återstår att se imorgon eller i början utav nästa vecka :-) Går det åt skogen så har jag iaf redan ett men detta verkar bra! Får se får se..
Nu ska jag faktiskt lägga mig och vila ett tag. Mitt huvud vill explodera känns det som. Glömde mina solglasögon imorse när jag åkte och såklart var det stråååålande sol ute och jag hade solen i ögonen hela tiden. Då shisar jag så mycket att jag får ont i skallen, haha. Och nu undrar ni varför jag inte drar ner den dära grejen som ska skydda mot solen, men nu är det så att jag är så KORT att den inte hjälper, haha!

Nej nu vila en stund.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar