...

Haft en otroligt boring dag idag då jag inte kunnat målat klart utemöblerna eller kommit på något annat att göra. Strax ska jag ställa mig framför spisen.. Idag får det bli potatismos.. muuums! 
Låter som att huset ska blåsa iväg ibland då det fortfarande är "storm" ute. Nästan så att man själv blåser bort ute..
Nej riktigt så illa är det inte ;)
Imorgon eller på Torsdag blir det en sväng in till Ludvika. Väntar på ett mail så därför vet jag inte riktigt vilken dag. Och.. jag hoppas innerligt att det blir fint väder imorgon (eller åtminstånde inge blåst & regn) så att jag kan fixa klart möblerna och det!
Så ja, så "rolig" dag har jag haft idag.. då jag enbart planerat vad jag ska göra kommande dagar!



Ge mig sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar