Trötter

Sitter & kikar på halv åtta hos mig just nu. Väntar på att Robinson ska börja. Förra veckan gick det inte om jag minns rätt? Tror att idol gick istället.
Imorgon är det fredag och helgen blir lugn & skön vilket jag ser fram emot. Sen drar allvaret igång & därför ska det bli skönt att pusta ut lite hemma i helgen. Ska fixa lite, städa, tvätta (eftersom det "glömdes" bort idag) haha.. Och bara mysa med min underbara pojkvän!

Förresten så klickades det hem vinterskor idag + mysiga tofflor som jag kan knata runt med inne nu när kalla hösten & vintern kommer:)



Kommentarer
Postat av: vickis

iih tack bby, magen iallfall(a) resten av kroppen ska vi inte gå in på xD gått upp ca 15 kilo. Hah, jaa vi får allt se när han vill komma ut =D längtar!<3 puss till er

2011-10-06 @ 21:55:51
URL: http://missviktoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar