Måndag!

Sov ut till 10 idag, shit vad skönt det var =)

Har packat ner lite som ska med imorgon. Åker nog vid halv 8. Vet inte riktigt vägen dit jag ska så det är lika bra att åka i tid. Någon gång hittar jag nog rätt, haha.
Hoppas på fint väder imorgon, någon som sätt vädret? Håller tummarna på det eftersom vi ska ha lite roliga aktiviteter osv.


På tal om något helt annat så släppte jag ut Rocky för ett tag sedan efter att han bara varit inne och ätit. Släppte ut honom på framsidan och då ser jag en skata som sitter bakom ute möblerna där. Han "sitter" eller står emot vår husvägg och bara vinglar och ramlar framåt, det ser faktiskt ut som att han är full, haha. Ser jättekonstigt ut & han sitter fortfarande kvar och vinglar. Kan inte gå eller någonting.. vad gör man? Hatar dessa fåglar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar