Kväller!

Sååå trötter kan jag lova. Har sovit en sväng i soffan, jätte skönt! Jimmy somnade också.
Är fortfarande trött så ska hoppa in till sängen & lägga mig. Vakna pigg imorgon och köra på en ny dag med nya möjligheter.
Hörde på vädret att vintern "skjuts upp", att det blir några varma dagar framöver.. eller ja varmare iallafall. 8-10 grader, bara tacka och ta emot.. Får gärna vara så mycket längre också. Så jag håller tummarna för lite sol imorgon, det skulle inte alls sitta fel. 
Jag ska starta morgondagen med en springtur, ska bli skönt! Sen så är det bara starta resten utav dagen..

Men nu är det dax för mig att dyka ner under mitt täcke.

God Natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar