Katastrof..

Katastrof uppdatering. Nästan så tomt så att det ekar!

Nej men under dessa dagar har jag varit usel på att uppdatera. Jag har jobbat många timmar dessa tre dagar. Har gått upp 5 på morgonen och kommit hem 6-7 på kvällen. Har varit kanon trött när jag kommit hem. Ätit, kikat på tv, sovit.. osv.. Men jag har haft kanonbra dagar & haft kul och det är ju huvudsaken. Har varit ledig idag (förutom att jag åkte iväg & fixade en sak i Grangärde) och imorgon är jag också ledig. På måndag börjas det i Ludvika där jag ska vara hela tiden framöver. Dessa dagar har jag som sagt varit i Falun samt Borlänge och jobbat tillsammans med en annan.

Är faktiskt trött idag med! Kommer nog efter. Men så kan det vara. Jag är nöjd som bara den iallafall och det är väll huvudsaken! Right?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar