home.

Hallå!

Vi kom hem vid halv 4 så nu har vi bara legat i soffan och myst.
Haft en så bra helg. Men nu är den slut och imorgon är det måndag igen.
På tisdag ska jag iväg till Falun igen. Jag fick som sagt jobbet! (så glad!). Kom på att jag inte har skrivit ut det här. Men i fredags när jag jobbade ringde dom och sa att jag hade fått det. Skit kul!
Så på tisdag till onsdag ska jag på konferens i Falun med hela företaget. Så på tisdag kväll ska vi ha lite aktiviteter och middag inne i Falun. Ska bli roligt att träffa alla. (Har inte träffat någon) förutom damen som jag var på arbetsintervjun med som var kanon trevlig :) Då får jag veta bla när jag börjar jobba osv.

Men idag blir det soffhäng kvällen ut. Imorgon ska jag packa lite som ska med under konferensen.

I fredags efter jobbet fick jag också en väldigt fin överraskning utav mitt hjärta. Han hade köpt en Iphone4 till mig som en "nyttjobb present" & bara för att han är så snäll och bra. Han är bara för underbar! Jag har tur som har världens bästa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar