Done.

Nu har jag precis städat klart, fixat all tvätt och plockat undan.. Helt slut. Men men det måste ju göras så då är det bara att gilla läget så jag satte igång!
Inte kan man sitta och slappa när saker och ting måste göras, nej nej.. Funkar inte för mig iallafall, hur skulle det isåfall se ut? bläsh!

Men nu ska jag sätta mig i soffan. För NU behövs ingenting göras! Är otroligt trött så jag skulle faktiskt kunna lägga huvudet på kudden och sova.
Imorgon får det nog bli en sväng på stan, behöver handla lite smink som börjar sina. Får dock se om jag hinner med det efter jobbet. Kanske hinner jag innan, men det beror helt på när jag ska börja ute i Gonäs.

Nehe, dags att slå ner huvudet på kudden.
Sov gott.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar