Onsdag kväll..

Ligger & kikar på tv nu. Har ätit för ett tag sen & ja, jag är proppmätt.. Det var gött!
Njuter utav kvällen då jag vet att jag är ledig imorgon. Ska bli skönt! Skönt för ryggen & vila en dag. Bär ju så mycket på en dag så det kan vara skönt att få en "vilodag" för rygg & nypor. Men men, jag klagar inte.. det är som sagt roligt och det är huvudsaken :)

Ser dock fram emot helgen nu. Fira min underbara och shopping en heldag.. låter bra va? Jupp jupp.. Sen fanns ju tankarna på att måla lite här hemma men jag vet inte om jag ska börja med det i veckan istället? Det beror på tid & lust. Ska iaf få upp stakarna i helgen, då får det bli städning på det med.. ööööööver allt! Åh så kommer vintern.. verkligen sån känsla när man ska ha upp stakarna osv.. Jag jobbar som en tooook i vinter också. Endast ledig 24,25,26 ... samt Nyår då vi åker upp till Härnösand över helgen. Annars så blev det ingen mer ledig dag. Meeeen.. klirrrr klirrr får jag tänka på :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar