Hemma

Dåså då var man hemma från jobbet igen. Ganska trött med ändå pigg? Energi i kroppen med trött i hjärnan säg =)
Har precis fixat lite här hemma. Nu försöker jag komma på något att äta. Är sugen på nå smarrigt! Haha.
Går inte så bra att komma på något då jag samtidigt sitter och läser en massa tröga blogginlägg.. Alltså inte mina ;)
Förstår mig inte på en del / del saker.. wierd!
Men men, tur att jag är lyckligaste personen i världen - Jag är rik på det jag vill vara rik på - jag har världens bästa pojkvän, underbar familj, otroligt roligt jobb, bra vänner & underbara nära & kära! Bättre än så blir det inte.. Jag skiter verkligen i allt om jag alltid har dessa punkter! Så borde fler känna och inte trycka ner sig själv till botten hela tiden (:



Tur att man inte är en gottegris utav sig.. Då skulle det kanske vara svårt att hålla fingrarna borta från det goda? ;)
Så, det här jobbar jag med! Candyking, karamellkungen, Godisprinsen, Premiyum, Mixsnax, parrots m.m



Ha en bra kväll! Nu har jag bestämt mat.. Kött m kroketter.. Bea såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar