Äntligen fredag

Då var det fredag! Såå skönt.
Har jobbat idag men nu är jag hemma. Gick kanonbra, allt rullade på som det skulle & jag fick nästan en chock när jag såg att klockan var så lite när jag var klar. Skit skönt att det kunde vara så en fredag. Passade bra idag också eftersom vi åker ner till Åker(:
Ska bara packa ner det sista & sen invänta älskling som är på jobbet en stund till. Det blir ett stopp på Tuna Park på vägen ner. Kika lite osv.. Seeen hem till mamma & pappa. :)

Imorgon fyller som sagt älskade mamma år. Blir trevlig middag med en drös trevliga underbaringar.

Men nu är det dax att fixa det sista som ska med.



Mina favoriter, just love them! Visst är dom såå fina:)


Sotis tvättar Rocky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar