Måndag! - helgen.

Jag har varit kass på att uppdatera, men så kan det vara. Har haft en så otroligt bra helg så att tiden fanns inte till bloggning.
Som sagt var mina päron här i helgen. Kom i fredags vid 5 tiden? Tror jag. Käkade gott, spelade kubb & satt ute och hade det kanonbra. Skulle upp tidigt på Lördagen eftersom papps & Jimmy skulle iväg och fisk & vi girls iväg till stan för att shoppa. Gick kanon bra för killarna på fisket. Och ja, vad ska jag säga om min & mammas shopping, GAAAALEN. Vi kom hem med allt ifrån talvor till blommig sopkvast.. förstår ni då? haha.. Lunch på Subway blev det också. Kanonmysigt hade vi. Bilder på det som handlades kommer och det kommer blider från hela helgen också.
På lördagkvällen grillade vi grillspätt m klyftpotatis, sallad m.m Det var så smaskens! Spelade kubb, tog promenad till vattnet, drack gott och kikade på Eurovision finalen. Söndagen bestod av, långfrukost, tv och solsken.


Fredagskvällen.. Mer bilder kommer senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar