Tyvärr!


Nu är det andra gången jag har fixat min blogg till rätta. Någon person som inte verkar ha något bättre för sig har hackat sig in på min blogg och förstört allt! TVÅ gånger idag. Tog bort alla mina tidigare inlägg och en del bilder och ändrat näst in till alla koder, då "personen" har kopierat och blandat ihop alla koder. Dock har jag sparat det jag har gjort, men det är inte det roligaste när man lagt ner lite enegi på det man tycker om! Fruktansvärt omoget och snacka om Noll respekt. Synd att det ens finns människor som ens orkar lägga ner energi på att förstöra för andra.
Avudsjuka jävlar!



Därför kommer jag nu att lägga ner bloggen framöver. Orka med patetiska människor som förstör!

Detta är ENBART till avundsjuka personer som förstör för andra! USCH...  :mad: 



Förhoppningsvis fixar jag en hemsida istället inom kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar