Nu är jag slut som målare ;)

Blev ingen promenad för att när jag klev upp ur sängen och tittade ut så regnade det.. SUCK! Så jag bestämde mig för att börja måla spegelramen i hallen, den blev kanon fin! Ni ska få se bilder när jag har hängt upp den igen.. Ligger på tork ;) haha..
Laserade också lite lister inne på toan nere, (eftersom dom som har FÖRSÖKT laserat listerna där har ej lyckats så bra). Nu är det fint:)
Får vi se när vi ska ge oss på trappstegen, vi måste vara båda som gör det eftersom vi har en katt som vi iaf måste ha två ögon på;) haha, han springer gärna upp så det får vi försöka hålla honom ifrån i ca 4 timmar! Det kommer när tiden räcker till!

Nu ska jag slänga mig i duschen, ser ut som att mina händer har drunknat i färgburken! Haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar