Ingen ork..

God morgon! Gick upp precis efter att ha sovit 2-3 timmar i natt.. Är hostig på köpet!
Och ni undrar självklart varför jag är vaken nu. Jo för att jag ska vara hundvakt ett tag så jag väntar in Bagheera.
Dock så får han nöja sig utan en långpromenad utav mig idag, men han får springa lös på baksidan istället =) Det går nog bra ändå :)
Sen kl 13:00 ska jag till frissan för att slinga håret. Känns lite tungt att det var idag, måste lixom hitta orken, vart den nu är? Som sagt, det får gå ändå. Jag får slappa när jag kommer hem, då ska jag göra mig en kopp varm oboy & krypa ner framför tvn, mysfaktor! :) Undra om man somnar ? Haha..

BasillKram!


Jag är så trött på vintern, den gör mig sjuk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar