=)

Nu är min träning för idag avklarad! Kört lite abs osv.. Skönt skönt!
Nu har jag satt mig ner. Kanske ska ta någon lunch? Eller ja för mig blir lunchen frukost, eftersom jag inte äter frukost på mornarna.. Smakar inte gott då! Förutom dagen efter då jag älskar frukost. Knäppt men sant! ;)
Imorgon åker vi hem till mina älskade föräldrar, ska bli så kul och skönt att komma dit :)
Rocky ska med också, så jag hoppas att det går bra i bilen med honom denna gång också! Han har varit kanon duktig dom senaste gångerna.
Han blir kvar hemma hos mamms och papps i två veckor eftersom vi åker till Lofsdalen v 13. Min bror och Sandra ska vara kattvakt. (Mamma & pappa ska som sagt med till Lofsdalen).. eller det kanske jag inte har skrivit i tidigare inlägg? Minns inte.. men det ska dom iaf, vilket ska bli kanonkul:) Hoppas på att vi får kanon fint väder när vi är där. Finns ju inget bättre i fjällen än när det är sol!! Skönt skönt..

Nu ska jag ta mig en knäckemacka till lunch, gött gött!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar