Tors.

Morrn Morrn!
Sovit som en prinsessa hela natten, haha. Hoppas bara att jag kan piggna på mig snart bara, fortfarande trött? Idag gäller lite dammsugning osv.
Imorgon kommer som sagt mamma & pappa hit, och jag håller verkligen tummarna för OK väder. Vilket jag menar med åtminstånde uppehåll! Imorgon spelar inte så stor roll, men på lördag får gärna solen kika fram lite :) Men men, det blir som det blir. Lika trevligt ändå =)

Nehe ni, det är väl lika bra för mig att kliva upp och börjar dra i snabeln (dammsugarn)


Stooooormissen♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar din blogg:) vet inte om jag missat det. men har du jobb eller pluggar du?

2011-06-16 @ 21:11:15
Postat av: Svar till Anonym

Vad kul :) Nej för tillfället så gör jag inget utav det :)

2011-06-19 @ 09:04:16
URL: http://dahlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar