Summer!!

Jag har precis duschat. Om ett tag kommer svärföräldrarna för att hämta Bagge. Det har gått kanonbra. Förutom natten. Han undrade väll vad som hände? Han har aldrig sovit här så. Fick mig iallafall 3-4 timmars sömn :) Annars har det gått kanon. Nu är han helt utslagen i hallen. Sen när Jimmy kommer hem ska vi iväg in till Ludvika för att handla lite smått och gott på bolaget. Middagen idag får bli en halv macka på Subway, gott! Jag är inte ens sugen på varm mat såhär på dagarna när det är så varmt. Tappar matlusten helt!
Får hoppas på att det inte är fullt med folk på stan idag, men det finns en stor chans att det tyvärr är det eftersom LudvikaFesten börjar redan idag.
Måste bara tillägga att vädret är ju helt underbart idag med! Tack för det.
Men men, vi hörs när jag kommit hem igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar